Pengikut

Rabu, 6 Oktober 2010

Pelajar sekolah seks di tempat terbuka


Tahniah diucapkan kepada Ketua Menteri Melaka, Ali Ketam atas jasa mewujudkan Sekolah Termengandung Ali Rustam (STAR) Maka dengan ini dapatlah kiranya budak - budak yang termengandung dihantar ke sana. Tentu sekali Ali Ketam sangat berbesar hati sekiranya dapat membentuk satu kumpulan anak-anak haram yang dihasilkan oleh remaja-remaja sekolah hasil dari persetubuhan haram.

Sebelum ini secara rasminya sudah lima orang pelajar mendaftar masuk ke STAR,

JASIN: Sekolah Harapan semalam menerima kumpulan pertama lima pelajar hamil luar nikah, dengan empat daripada mereka akan menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) pada November dan Disember ini.

Pengerusi sekolah itu, Datuk Ab Rahaman Ab Karim, berkata keempat-empat pelajar terbabit masing-masing berusia 17 tahun, termasuk seorang daripadanya berbangsa Cina itu kini sedang mengandung enam bulan. -Berita Hairan


Pada kali ini ReJaM© nak beritahu Ali Ketam, seorang lagi pelajar sekolah akan mendaftar di sekolah Ali Ketam, bukan dalam masa terdekat ini, tetapi dalam masa sembilan bulan akan datang. Di sini ReJaM© berikan gambar mereka untuk rujukan Ali Ketam dan pihak pengurusan Sekolah Termengandung. Pelajar ini baru sahaja melepasi kriteria pertama untuk mendaftar di Sekolah Ali Ketam iaitu mereka sudah melakukan persetubuhan haram. Maka tunggu masa sahajalah untuk kriteria kedua iaitu termengandung!

Ali Ketam sila klik gambar-gambar remaja ini ye untuk membesarkan image sebagai rujukan Ali Ketam.





Dari ReJaM©

Tiada ulasan:

Catat Ulasan