Pengikut

Ahad, 21 Februari 2010

UMNO Pulau Pinang "Gila mengoyang"

Pulau Pinang negeri yang ketua menterinya Lim Guan Eng dari DAP diserang hendap dan segenap penjuru alam bumi Pulau Pinang oleh pemuda UMNO Pulau Pinang. UMNO Pulau Pinang dengan sinis menyindir Lim Guan Eng jangan mempermainkan Islam kerana Pulau Pinang dikatakan tidak mengadakan perarakan maulidur rasul 1431H.

Perangai dan tindak tanduk pemuda umno Pulau Pinang macam diserang histeria atau penyakit gila mengoyang.

Sudah tiada modal dan isu bagi umno Pulau Pinang. MENGAPA PEMUDA UMNO PULAU PINANG DAN UMNO TIDAK MENGAMUK DAN MEMBUAT BANTAHAN NEGERI JOHOR, PERLIS, PAHANG YANG DIKATAKAN TIDAK AKAN ADA PERARAKAN DI JALANAN UNTUK MENYAMBUT MAULIDUR RASUL?.
Jelas pemuda umno Pulau Pinang tidak peka tentang Islam yang sebenar. Kedua pemuda umno PP berketuakan seorang yang berpenyakit fikiran dan mencari paplisti murhan serta ada kepentingan politik perut pemimpin.

Kita cadang pemuda umno PP perlu mengadakan demo atau unjukrasa jalanan setiap hari dan membuat kenyataan berbau politik perkauman. Demo atau unjukrasa diadakan di Bangunan KOMTAR setiap bagi dan di ketuai oleh Pemuda UMNO Pulau Pinang (PP). Semua saluran tv, tv2, tv3,dan semua surat akhbar arus perdana menyiarkan berita di muka depan agar mengambarkan Pemuda umno PP pejuang Islam dan pejuang bangsa Melayu di Pulau Pinang.

Sayang seribu kali sayang melayu Pulau Pinang "dimakan" sendiri pemimpin yang bernama umno. Semua reaksi dan demo yang dibuat oleh pemuda umno Pulau Pinang sekadar satu lakunan dan pengampu.

Wahai pemuda umno Pulau Pinang pemimpin umnolah yang menjadi orang melayu Pulau Pinang melarat. Nasi sudah menjadi bubur. Namun Lim Guan Eng tidak separah umno menindas melayu.

Oleh: mohdnoorawang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan