Pengikut

Khamis, 4 November 2010

Muhasabah Diri...

Saya sedih dan terasa hati dengan kekalahan ini. Tetapi demi Allah, ia tidak sedikitpun membuatkan saya berundur walau setapak untuk menghadapi kekuatan Barisan Nasional pada masa akan datang.

Hari ini, kita sekali lagi ditunjukkan betapa kuatnya Barisan Nasional di atas faktor menaburkan wang ringgit untuk insan-insan terdesak yang membenarkan jiwanya dibeli.

Harapan saya agar kekalahan kedua-dua pilihanraya ini akan membuatkan PAS, Keadilan dan DAP bekerja lebih keras untuk memenangi hati pengundi. Semua MP dan ADUN mempunyai tanggungjawab yang besar untuk menunjuk-beza betapa Pakatan Rakyat itu lebih berpihak kepada rakyat !

Hari ini kita sekali lagi ditunjukkan betapa kerajaan Barisan Nasional itu sangat hebat dalam aspek mengambil kesempatan di atas rata-ratanya sebuah kesempitan.

Saya tekad, untuk memastikan bumi ini merdeka dari gerombolan yang mengagihkan segala kekayaan negara ini hanya sesama mereka - membiarkan anak bangsa merempat di bumi sendiri. Sesungguhnya gerombolan UMNO ini jauh lebih kejam dari Pol Pot dan segala macam diktator, apabila membunuh rakyat secara halus dan perlahan-lahan.

Perkuatkan istiqomah! perhebatkan dakwah! Panji Pakatan Rakyat akan terus berkibar bersama kekuatan sebenar yang pasti bangkit setelah tewas di galas dan tersepit di Batu Sapi!

Masih ada sinar yang cerah untuk Pakatan Rakyat! Demi rakyat!!
Demi rakyat!! Kita perjuangkan Rakyat! Kita perkasakan Rakyat!!




Dari EDYES @ edyesdotcom

Tiada ulasan:

Catat Ulasan