Pengikut

Khamis, 3 Jun 2010

Apa Sumbangan kita pada Islam

Apakah sumbangan kita pada islam?
Rasanya terlalu sedikit sumbangan saya kepada islam. Sedangkan dalam masa yang sama, terlalu banyak jasa islam kepada saya.

Saya tidak mulia kerana saya melayu.
Saya tidak mulia kerana saya berumur muda.
Saya mulia dengan islam.


Namun berapa ramai yang menyedari hakikat ini?
Jikapun menyedari, berapa ramai yang menghargai islam sebagai agama mereka?
Jikapun menghargai, berapa ramai yang sanggup mengorbankan apa sahaja demi menegakkan agama ini?

Semoga kita dan seluruh zuriat keturunan kita menjadi antara insan yang diberi kelebihan dan peluang untuk menegakkan agama yang mulia ini.

Segala yang baik datang dari Allah dan yang buruk adalah akibat kejahilan saya sendiri. Wabillahitaufiq walhidayah,Wassalamualaikum warahmatullah.

-AmirDarkJustice

Tiada ulasan:

Catat Ulasan