Pengikut

Isnin, 7 Mei 2012

Pemuda Umno Gagah Perkasa Cium Tangan Rosmah Mansor

Budaya cium tangan di dalam United Malays National Organisation (Umno) sudah menjadi kebiasaan. Mungkinlah niatnya sebagai tanda menghormati.. mungkin.
Kebiasaanya kita lihat lelaki cium tangan pemimpin lelaki. Gambar di atas kita lihat Pemuda Umno yang gagah perkasa cium tangan Rosmah Mansor. Yang peliknya, kenapa beria-ria cium tangan Rosmah Mansor? Tak tau halal haram ke?

Inilah didikan yang United Malays National Organisation (Umno) terapkan kepada kalangan ahli dan pengikut-pengikutnya. Parti jijik dan keji sebeginikah yang kita harapkan untuk menegakkan Islam di bumi tercinta ini.. Tepuk dada tanya iman.. -Harakah

Baca di sini dan di sini.

Gambar dibawah pulak ketua Wira Perkasa cium tangan Rosmah Mansor.. kah kah kah cakap perjuang melayu islam!

Sumber Gambar Brahim Ali di sini dan sini...

Datin Seri Rosmah Mansor pada majlis makan malam PERKASA, bersyukur kerana presiden PERKASA  turut menyokong beliau dalam beberapa isu.

Pada majlis itu Ibrahim memuji Rosmah sebagai "srikandi negara" di hadapan kira-kira 700 orang penyokongnya sambil memberitahu isteri perdana menteri: "We all love you,". Tambahnya, Rosmah juga seorang individu yang luar biasa kerana sering dilemparkan fitnah oleh pembangkang dan juga media baru "yang nakal dan tidak bertanggungjawab."

Malah, semasa menyambut ketibaan tokoh wanita itu, Ibrahim juga dilaporkan mencium tangannya. - M'kini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan