Pengikut

Ahad, 31 Julai 2011

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan

Marhaban Ya Ramadhan

Allaahumma baariklanaa fi Sya’ban wa ballighnaa Ramadhan

“Ya Allah , jadikanlah puasaku, puasa orang benar-benar berpuasa. Dan ibadah malamku, ibadah orang benar-benar mengerjakan ibadah. Dan jagalah aku dari tidurnya orang yang lalai.

Hapuskanlah dosaku wahai Tuhan sekalian alam. Dan Ampunilah aku wahai Tuhan Maha Pengampun daripada segala dosa.”



Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan

Kepada sahabat FaceBook dan blogger yang saya hormati,
Selamat menjalani ibadah puasa dengan sebaik-baiknya. Mudah-mudahan di Ramadan yang mulia ini, kita dapat meraih seribu keinsafan, taufik & hidayah, kebahagiaan yang hakiki, barakah, maghfirah & rahmat dari Allah yang berkekalan di dunia & akhirat. Amin


Saya juga memohon maaf di atas segala kekurangan saya atau kesilapan jika ada. Pinta dimaafkan segalanya.

Amir D'perbatasan
AMK Permatang Pauh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan