Pengikut

Isnin, 23 April 2012

Najib takut nak jawab soalan dari wartawan

Aduh, ajak debat takut, tapi bercakap berdekah-dekah, konon ohsem la sangat, rupanya asem....tu la najib kalau korang nak tau, baru terfikir rupanya kenapa najib takut nak debat dengan Anwar, soalan wartawan pun dia masih tak mampu nak jawab.

Dalam sidang media di Universiti Sains Malaysia di Pulau Pinang semalam, najib cuma ditanya sama ada beliau akan memberi keterangan di mahkamah Perancis memandangkan namanya dikemukakan sebagai saksi oleh Suaram ke mahkamah itu.

Tapi najib enggan mengulas apabila ditanya mengenai kes di mahkamah Perancis berhubung dakwaan bayaran kepada pegawai tinggi Malaysia berhubung pembelian kapal selam Scorpene.


"Saya tak mahu komen... Saya tak perlu komen, terima kasih," kata najib dalam satu sidang media tak sampai 10 minit dan terus segara tiba-tiba sidang media itu ditamatkan. (lebih kurang Zahid je jawapannya)

Panas punggung agaknya najib, kalau tidak pun mesti najib tengah sakit perut, Kita fikir yang positive aje la ye, kah..kah..kah..

Kenapa agaknya panas?, Air cond rosak ke atau perkataan "mahkamah Perancis" tu buat najib panas dalam. kah..kah..kah... sesama la fikir


Sumber - TukangLawan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan