Pengikut

Selasa, 1 Mac 2011

Undilah Barisan Nasional

TEMERLOH 27 Feb. - Kerajaan dijangka membelanjakan lebih RM14 bilion bagi subsidi barangan keperluan termasuk petrol dan diesel tahun ini berbanding RM10.3 bilion tahun lepas. - Bernama

-----------------------------------------------------------------------------------------------
PRK Merlimau dan Kerdau nanti tolonglah kepada pengundi di kedua - dua kawasan terbabit. Jika mahu barang terus naik undilah Barisan Nasional. Jika kemenangan diberikan kepada BN maka naiklah harga barang.

Kerajaan sudah memberi gambaran bahawa harga barang pasti akan naik. Tapi dengan syarat undilah Barisan Nasional. Jika pengundi - pengundi tidak mengundi Barisan Nasional maka jangan mimpilah harga barang akan naik. Mula sekali harga minyak petrol dan diesel akan naik. Maka dengan segeranya harga barangan runcit lain akan turut meningkat. Syaratnya, UNDILAH BARISAN NASIONAL.

Tapi kalau tak undi Barisan Nasional, jangan mimpi harga barang akan naik. Jangan mimpi harga petrol akan naik. Ini kerana ianya umpama para pengundi sekalian tidak mahu melihat harga barang naik. Kalau tak nak harga barang naik, silalah undi Pakatan Rakyat nanti yang diwakili PAS. Jangan merungut kalau harga barang tak naik.

UNDILAH BARISAN NASIONAL.. MENJAMIN KENAIKKAN HARGA BARANG SECARA MENDADAK!!


From Vehicles to Life

Tiada ulasan:

Catat Ulasan